Aixó ha sigut després de fer pressió durant mesos mitjançant piquets informatius i altres accions , comptant amb la solidaritat d'altres sindicats i companys/es abans de la data de judici.
Ès per aquesta solidaritat rebuda que us agraïm i us animem a continuar actuant davant convocatòries que es puguin donar amb altres conflictes laborals, sempre ès util i ès la nostra eina.
La situació d'incompliment del conveni i irrespecte dels drets laborals es resumeix en el següent:
-Aplica mobbing a una treballadora pel fet d’estar de baixa degut a un accident laboral. Finalment ès acomiadada.
-Rebaixa de categoría professional per aquest motiu :estar de baixa a conseqüencia de l’accident laboral.
-La hora de sortida excedeix habitualment 2 hores del seu horari oficial, hores extres per imposició i sense remuneració ni compensació.
-Imposa realitzar activitats impròpies de la categoría professional, com la neteja d’espais al carrer (tota la manzana) que sería feïna de la brigada municipal de neteja. Aquestes tasques s’interrompen quan hi ha visita d’ Inspecció de Treball.
-L’horari nocturn no es remunera al seu preu.
-Imposa la condició d’estar localitzable i disposable 24 h.al dia per telèfon, inclós el dia lliure de descans per ser cridat a treballar.
-No respecta el descans setmanal, disposant del dia de lliure dels treballadors/es de forma arbitrària i sense justificació, saltant la planificació de jornades del calendari laboral. Mai es descansa al McDonald’s. Per tot aixó abans de consumir en aquest establiment et demanem que reflexionis si mereix la pena ser cómplice d’ell.